Tuesday, March 4, 2008

Be Still My Heart

Jag är inte gjord för sådana här dagar.

Först har kompis mois fått en pojk (eller ja, en till; hon har redan en pojk i typ hennes egen ålder, nu har hon också en pojk alldeles utan ålder). Eftersom han kallats Lillis fram tills nu, så tycker jag de ska döpa honom till Lit. (Att detta då ger honom en utmärkt anledning att kalla sig leet om tretto fjorton år när han blir en finnig datatönt och behöver ett bra screen name.

Och sedan upptäcker jag att Nine Inch Nails har i smyg släppt ett helt nytt album utan att annonsera om det i förväg eller nånting, bara helt sonika släppa det på hemsidan för nedladdning för ynka 40 spänn. OMGOMGOMG! Jag vet inte hur det låter eftersom jag fortfarande håller på att ladda hem det (de var tydligen helt oberedda på efterfrågan efter nytt NIN-material, vilket han tydligen är varje gång den idioten, så alla servrar är överbelastade med överhungriga nin-fans).

Jag lär väl vakna imorgon och upptäcka att USA har valt en enhörning till demokratisk kandidat samt att Alex Schulman egentligen är Göran Perssons pseudonym i bloggsammanhang, bara för att fortsätta tumultet.

No comments: