Saturday, January 12, 2008

Mardrömmar

Följande är äkta mardrömmar jag haft den sista veckan:

Det växte svamp ur folk. Långa karljohanliknande svampar, som började som små bulor, sedan blev större. Jätteäckligt.

Det visade sig, två dagar innan deadline, att mina chalmerskurser innehöll ett projekt (eller en stor rapport) som jag helt hade missat att jag skulle göra. Panik, kuggande, uteblivna CSNpengar och skräck ensued.

Det stod en figur och tittade på när jag låg och sov. Jag viste det på något sätt, men vågade inte vakna och kolla efter. För tänk om det var sant?

1 comment:

Lisa said...

Den där med figuren som kollar på en när man sover är vanlig, den har jag hört flera berätta om. Tror det är en sån dröm som man har när man är på gränsen till vaken. Eller så var han verkligen där, vad vet jag.