Monday, January 7, 2008

Things I've Learned Today

...Att chalmers inte alls är svårt. Fick femma på en kritisk analys som tog mig tre timmar och 3.66 liter coca cola att göra, och som skulle motsvara 20% av en åtta veckors kurs.

...Att chalmers faktiskt allvarligt inte är svårt. Fick fyra på ett projekt som tog strax under fyra timmar att göra, och som skulle motsvara 50% av en åttaveckorskurs.

...Att amerikanska ungdomar på internet faktiskt pratar som de gör i ungdomsfilmer. Har köpt ett spel som mest spelas av amerikanska hormonstinna 17åringar som spelar xbox, och de säger verkligen "fag" och "bro" hela tiden.

....Att microsoft verkligen är de onda nazistiska kannibaler alla alltid misstänkt att de är. Det tog en timme att trixa mig till att skaffa en Windows Live!-användare, helt enkelt för att jag vägrar ge dem mitt riktiga namn, adress, telefonnummer samt lova dem min förstföddes själ. Onda djävlar.

No comments: