Friday, April 11, 2008

Best Contestant Evar

Är Amelie nånting nånting, i programmet "Glasklart" på svt. Hon var med i första avsnittet, och om jag var ni skulle jag absolut, utan förbehåll eller tvekan, göra följande:

1: gå hit
2: välj att spela upp i extern spelare, så ni kan hoppa framåt
3: hoppa till tiden 29:15 och fortsätt se så länge hon är med.
4: njut.

Programmet i sig är väl inget märkvärdigt, det är nån frågesport där man ska svara på frågor om saker, och som ledtrådar kan man få se folk (i detta avsnittet scouter, i nästa kockar) i en glaskub göra charader om svaret. Men så fort det är hennes tur att välja frågor blir det underbart, hon är helt fantastiskt härlig. Det gick nog inte femton sekunder utan att jag skrattade åt nånting hon gjorde eller sa, hon var så oerhört avslappnad och quirky.

Hon är säkert skoj innan i programet med, men det kan jag inte voucha för; jag såg bara slutet. Men det jag såg var brilljant!


(missa ej heller när en av scouterna skall charada en Madonnalåt, det är också jätteroligt. Fast kanske lite pinsamt för honom...)

1 comment:

Anonymous said...

Var först lite osäker på om medtävlande Sarah var en kille som spelade tjej eller inte. Som taget direkt ur spexet! Amelie var härlig däremot!