Thursday, July 10, 2008

Arghl fuckfuckfuck

Efter Hultsfred fick jag en total hosta, som inte riktigt släppte sen dess. Och samtidigt som jag hade den så fick jag småförstörd röst, som inte riktigt blev bättre.

Och sedan på West Coast Riot så skrek jag sönder den ordentligt.

Och nu, när hostan har försvunnit så är fortfarande rösten kass. Den är hes och väsig och mörkare än den borde vara och svag. Det kan ju vara efterdyningar av all whiskey, men det känns konstigt.

Nu funderar jag på ifall jag ska låta den fixa sig själv (vilket den kanske gör då jag sover varmt och inte röker eller skriker nuförtiden) eller gå till en doktor innan det blir permanent.

Fan.

1 comment:

Anonymous said...

Är du ungefär så som jag brukar vara när jag tappar rösten?

Jag har för vana att gå till doktorn för det är mycket lättare att håla käften och inte anstränga rösten om man har ett talförbud från en läkare i ryggen. Annars fortsätter man bara snacka sig igenom det och då tar det tre gånger så lång tid.