Tuesday, October 23, 2007

Låtar Jag Gillar Att Spela

I ingen särskild ordning:

  • Moneybrother: Dom Vet Ingenting Om Oss
  • U2: Stuck In A Moment
  • Kinks: My Sharona (eller alltså, deras cover på den)
  • Snow Patrol: Somewhere A Clock Is Ticking
  • Moneybrother: Just Another Summer
  • The Fratellis: Chelsea Dagger
  • Violent Femmes: Blister In The Sun
  • Green Day: Working Class Hero (deras cover, alltså)
  • Leonard Cohen: Hallelujah (rätt enkel I got to say)
  • Moneybrother: Blow Him Back Into My Arms
  • Lillasyster: Umbrella (roligare än originalet)
  • The Fratellis: Whistle For The Choir
  • Jimmy Eat World: 23
  • Nick Cave: There She Goes My Beautiful World (helt omöjlig, jag spelar som jag tycker det borde vara istället)
  • Rallypack: Luke Skywalker
  • Snow Patrol: Run
  • Moneybrother: Jag Skriver Inte På Nåt
  • Nine Inch Nails: The Day The World Went Away
Etc, etc, etc...

No comments: