Sunday, October 28, 2007

Previously, on....

  • Har haft sista tentan + sista inlämningsuppgiften, så den här helgen har bara varit slappa slappa slappa! Borde städat men det iddes jag inte.
  • Idag ska jag på brunch med mina gamla klassisar, sen TP eller liknande och sen gå på Winnerbäckkonsert.
  • Orakad like a motherfucker, har av nån anledning inte kapat tentaskägget än. Koppla ihop det med att jag inte klippt mig sen sommaren '72 så förstår ni hur sunkig jag ser ut. Måste göra nåt åt det.
  • Saul Williams skiva släpps nu på torsdag, man kan köpa den här, för antingen $5 eller $0, beroende på hur man känner för det. I know I will, Saul Williams är ett lyriskt geni, Trent Reznor har producerat den och är ett musikaliskt geni. Can't not be good.
  • Har en digitalkamera nu. Skall ta kort med den.
  • Vintertid. Where the fuck did that come from? Nu är min värld i obalans, och jag kommer antagligen inte vänja mig vid detta förrän vid typ jul.

No comments: