Tuesday, August 21, 2007

Most Amazing Day!

Imorse vaknade jag av att det knackade på dörren. Jag krängde på mig morgonrocken och raglade fram till den och öppnade. Därute stod Natalie Portman och Scarlett Johansson och höll i en stor check och sa "Hej! Du har vunnit MegaUltraLotteriet! Du får trettifem kvintiljarder dollar och en dejt med oss!"

Jag tog emot pengarna efter att ha bestämt tid med tjejerna och tänkte att jag borde ringa CSN och säga att jag inte behöver några pengar egentligen. Då sa de att hela deras byråkrati havererade eftersom de planerat allt runt just min ansökan, så CSN kollapsade ihop totalt och alla studenter fick helt enkelt de pengar de behövde.

Sen tog jag min raketbil och flög till mitt slott, där jag och Scarlett och Natalie just nu sitter och dricker champagne äter jordgubbar med grädde in a naughty fashion. Är det inte fantastiskt?

No comments: