Saturday, July 7, 2007

Ny helg, nya äventyr

Tänkte ringa grannen henrik och föreslå en suparkväll, men han förekom mig och föreslog det själv den saten. Så vi satt hemma hos mig och drack fagerhultsöl, baccardi och sprite, och staropramen tills klockan blev sen. Han fick för sig att coacha mig i trumspel, och jag fick för mig att det var en bra ide, så min granne hatar mig ännu mera nu.

Har jag nämnt det? Min snälla och hotta granne har flyttat, så jag antar att min elaka superhotta granne har flyttat tillbaks in igen, damn her.
Så jag får ta det lugnt och försöka låta henne vaggas in i en falsk känsla av lugn och ro innan jag släpper loss ordentligt.

Men! Jag och henrik drog oss sedermera in till sticky, där jag fick lära henrik hur man raggar igen efter att han varit ihop med en tjej i tre&etthalvt år. Det gick inget vidare för honom, iallafall tror jag han gick hem själv och han raggade som en frusen man som mest vill ha någon att bibehålla kroppsvärme med, det vill säga inte så bra.

Själv så gick det bättre, även om jag också fick gå hem själv. Jag träffade ett par trevliga människor, rökte lte cigg, och raggade lite. Problemet var bara att det visade sig att den första tjejen jag raggade på var utbytesstudent som skulle åka hem på söndag morgon till tyskland (läs: imorrn bitti) och den andra tjejen hade sambo men tyckte ändå att jag var söt :/. Eftersom jag inte är så jättemycket för onenightstands utan möjlighet till något vidare så blev det inget speciellt för min del. Fast musiken var bra, de spelade det man önskade ("ramlar" förstås) och jag var trött som ett svin och hade något grymt mjälthugg mot slutet, så det var trevligt.


Jag raglade hemåt som en enbent man på ett skepp i storm, och sedan (läs:nu) så käkade jag hamburgare för att motverka bakisheten i morrn. Lisapisa kommer hem nån gång då, så det är bäst jag är någorlunda obakis då. Resten av tiden tänkte jag ligga och dö i min säng tills jag är nykter igen.

No comments: