Friday, July 27, 2007

Sticky

Gick på sticky ikväll. Jag hade inte för avsikt att ragga utan ville bara dansa huvudet rent, så jag höll mig i skinnet och hånglade ingenting. Blev hårdraggad på av en kille i öd pikétröja, småraggad på av ett tjejgäng i glasögon, och blev nypt i rumpan (jej) av en snygg tjej i Rachelfrisyr.

De spelade Muse, Ramones, Hives, Morrisey, Depeches Just Cant Get Enough, Arctic Monkeys, Violet Femmes, och de avslutade med Placebos Pure Morning, så jag har inget att klaga på, utom möjligen att jag var dum i huvet och inte raggade trots att jag hade öppet mål.

Sen gick jag hem med NINs Year Zero-skiva i lurarna, och gud så bra den är. Tror jag bröt mot någo slags lag när jag sjöng så högt.

2 comments:

Sofie said...

Att bli glad av att bli nypt i rumpan är konstigt.nnj

Sofie said...

"nnj" vet jag inte varifrån det kom, det är inte ljudet jag ger ifrån mig när jag blir nypt i alla fall.